onsdag 3. august 2011

Hei, her er jeg!

Vær hilset, mine venner!
Sett dere ned, len stolen tilbake, og gjør dere klar for en leseropplevelse uten like.

Dette er mitt innleg numero uno. Mitt navn er Christine, men alle kaller meg Kikki. Jeg er 17 år, og om 15 dager forlater jeg moderlandet til fordel for Argentina. Der skal jeg være utvekslingsstudent med AFS, skoleåret 2011-2012. Kan bli interessant, så jeg råder dere til å lese denne bloggen.

Nå er jeg hvertfall på hvaler med min kjære søster. Vi har akkurat spist middag som vi laget selv. Ja, den var utsøkt!
Idag dro vi på båttur, med vår supersøte bebbi båt, og det gikk veldig bra bortsett fra at jeg holdt på å falle i vannet når jeg skulle hoppe i land, og når jeg skulle hoppe fra land. Men her sitter jeg, og lever som bare det. I tilegg utforsket vi om det var mulig å svømme "opp" i båten. Det var nok en fin underholdning for de andre på stranden, særlig den gangen båten bestemte seg for å drive rett over meg, slik at jeg nesten druknet.

Ellers var det veldig skuffende når P3 ikke ville spille sangen vi ønsket oss. For deres informasjon var det "gubben i låden." (Ja, den er bedre enn hva tittelen tilsier.)

Vi fikk oss til og med en ny venn, Per. Han var bare rar. Veldig rar.  

Men over til utvekslingen min, som denne bloggen egentlig skal dreie seg om. For øyeblikket lever jeg i spenningens dal, etter at min forrige vertsfamilie valgte å trekke seg. (Det er ikke meg, det er deg) Har imidlertid fått en søt mail fra lokallaget i Cordoba, de gleder seg veldig til å møte meg. (Forståelig). Jeg satser på at de finner en familia snart, hvis ikke får jeg ta med teltet. Hehe neida. Forhåpentligvis får jeg i det minste et tak over hodet.

Hilsen deres Kikki

Slenger med ett bilde av voffeloffen og mæ sjæl siden jeg tross alt er et naturtalent når det kommer til blogg.


3 kommentarer: