onsdag 10. august 2011

heiheiheihei...hei!

Først: jeg er ikke Kikki, men en annen person. nemlig RUNA. Jeg har fått lov av kikki til å blogge litt for henne, og det skjønner jeg ikke hvorfor hun lot meg gjøre. Jeg er nemlig tilbakestående når det gjelder blogging og sånne ting. Det er grunnen til at jeg ikke har blogg. Det, og det at jeg ikke har noe interessant å skrive om. Og på grunn av at alt jeg skriver blir mongo-prat. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver på denne bloggen egentlig, jeg...

Uansett! Kikki hadde litt problemer med verts-familien, men det går bra, for nå har det fikset seg! Nå drar hun snart til Argentina! Alle kommer til å savne deg sykt! Jenny også. 

Så det var det.

3 kommentarer:

  1. RUNA DU ER GENIAL! JEG DIGGER DEG!

    SvarSlett
  2. Kikkkii!!! Woow, du er jo like cool som meg jo, med blogg og greier! OG jeg må si jeg er stolt av deg for at du klarte å lage din egen.. i motsetning til meg som kopierte ganske mye, hahah, men kanskje jeg lager noe selv etter hvert. Herregud, du får ha masse lykke til, og kos deg masse på leiren når du ankommer argetnina, det er kjempe koslig å bli kjent med alle!
    Du er en veldig tøff en, og sammen er vi tøffere enn toget! Bare nyt livet, og lev argentinean style, manana manana!
    Nos hablamos <3

    SvarSlett
  3. Hannaaa!<3 jeg DIGGER at vi er tøffere enn toget! for det er vi faktisk!! og bloggen da<3 du vet jeg digger bloggen din, den er nesten bedre enn the one and only! du vet..
    nå gleder jeg meg veldig veldig til å dra til sør-amerika, selvom det hadde vært enda bedre om vi hadde reist sammen! men det virker som du har det fantastisk i chile, så du får også leve livet, og chilensk style som sikkert er superkult! og sii si, nos hablamos!<3

    SvarSlett