fredag 12. august 2011

Vertsfamilie og pizzamann

Hola Amigos!!

Først vil jeg takke Runa for det vakre gjesteinnleget. Jeg ser du har potensiale til å bli en blogger. Someday.

Over til det viktige, nemlig meg. JEG HAR FÅTT VERTSFAMILIE!! Jeg er såååå lykkelig.
Helt siden den forrige familien trakk seg, har jeg ventet, ventet... og ventet på en ny familie. Idag fikk jeg endelig beskjed om at jeg har får tak over hodet. Familien bor i Cordoba, som er Argentinas nest største by. De består av mamma, pappa og 4 barn. (3 gutter og 1 chica). Jeg vetikke hvor mange av de som bor hjemme da. Jeg er hvertfall kjempefornøyd, og sendte mail istad. Jeg skrev på engelsk, hvis ikke hadde det blitt ganske uforståelig. Vi får håpe de forstår meg da.

Her ser dere provinsen Cordoba, hvor jeg skal bo!!

Hvis dere lurte er jeg med Jenny, hun er som en bror for meg. Nå sitter vi og lager rare lyder. Istad så vi noe vi tror var ett romvesen, no kidding! Jenny er en av de jeg kommer til å savne mest, vi er sammen hver eneste dag og hun bor nesten hos meg. Istad falt hun ned trappen. Det var ikke så bra. 
Hvis noen av dere trofaste lesere lurer på hva jeg har gjort i det siste, så har jeg blant annet forfulgt en pizzamann.







Hilsen deres Kikki! (og Jenny Rolfsen da) brotah from anothah motah

3 kommentarer:

  1. håper familien din er BEST! <3 hilsen hun som skriver vakre blogginnlegg!!

    SvarSlett
  2. Familien din hørtes herlig ut! og fytti grisen så søte de var <3

    SvarSlett
  3. digger deg vilde. DU ER SÅ RÅ!!!!!

    SvarSlett