søndag 14. august 2011

Mi Familia


Idag har jeg skypet med min Argentinske familie! Vilde var tilstede som litt moralsk støtte.

Men det var ikke skummelt i det hele tatt! Det var kjempekoselig og veldig morsomt. De smilte og lo hele tiden. Hver gang jeg sa noe på spansk ble de (og jeg så klart) veldig stolte. Nå gleder jeg meg bare enda mer til å møte alle sammen på ordentlig. Selvom det var litt dårlig kvalitet på kamera og lyd, fikk jeg se rommet mitt, kjøkkenet og en Argentinsk kake som så veldig god ut. De fortalte at huset var ganske lite, men som oftest alltid fullt av familie og venner. 

Jeg fikk også litt tips om hva jeg burde ha med meg. Dette er tredje gangen familien har en utvekslingsstudent, så de har jo litt erfaring. Forresten så lo de veldig av meg når jeg sa "om sommeren kan det faktisk være varmt i Norge også." Tydligvis var dette like varmt som det er i Argentina på vinteren. Lurer på hvordan jeg skal overleve om sommeren...
Det var egentlig det jeg hadde å si for nå! Idag skulle jeg pakke, men det gikk ikke så bra... Nå ligger det klær utover hele gulvet mitt. (ikke at det er noen stor forandring..) Idag lå nemlig klærne først i koffereten, da kunne jeg faktisk se gulvet. Alle som kjenner meg, vet at det er ett meget sjeldent syn.
Buenas noches a todos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar