onsdag 17. august 2011

Adios Noruega

Imorgen, eller egentlig idag (!!!) reiser jeg! så dette blir nok mitt siste innlegg fra Norge. Skal reise Oslo-London, og London-Buenos Aires. Der skal vi på en velkomstleir i 2-3 dager, også reiser jeg videre til Cordoba og møter vertsfamilien min. Så det blir en laaaaang reise.

De siste dagene har jeg sagt hadet til venner og familie, noe som har vært ganske så trist. Idag fulgte jeg Vilde til flyplassen, og nå er hun på vei til Mexico!! Neste gang vi møtes kan vi snakke spansk med hverandre, det er jo litt kult da. Jeg gleder meg allerede!


Her er noen bilder fra mine siste dager i Norge



















Snakkes i Argentina!
- Kikki

3 kommentarer:

  1. Åååå det blir så tomt uten deg!!! Men kos deg masse og ta av haha :) Good luck med spansken, kjempe glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig deilig! Hvem skal jeg voldta hvis jeg ikke har deg?!

    SvarSlett
  3. Kikkiiiii <3 håper du har det suuuupert i argentinaaa :D veldig rart på skolen uten deg... det er liksom noen som mangler :( spesielt på treningene!! kos deg masse søta <3<3

    SvarSlett