mandag 22. august 2011

Argentina

Heeei!!!

Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å oppdatere før nå.. Men nå er jeg altså her, i mitt nye hjem. Jeg har det veldig bra! Familien er kjempekoselig, og stor. Masse onkler, tanter, kusiner og fettere. Istad var vi og besøkte abuela y abuelo (besteforeldrene) som 2 minutter unna. De hadde ett avokadotre i hagen! Og vi har en palme og ett appelsintre. Det er litt kult da! I tilegg går det hester i gatene... Noen ganger hvertfall.


Vi spiser masse mat her. Og ja, maten er kjempegod. Og ja, aller sier jeg kommer til å bli feit. Idag skal vi spise asado, som er veldig typisk Argentinsk. Nå orker jeg ikke å skirve mer, så dere kan heller få se noen bilder.









6 kommentarer:

  1. WOOW KIKKI! så bra du har det bra :D

    Over og ut Hannah <3

    SvarSlett
  2. det høres veldig bra ut! jeg savner deg:) gled deg til å høre på meg i gospel-kor når du kommer hjem, da blirre hopping og dansing skal jeg si deg <3

    SvarSlett
  3. ÅÅå så bra Kikki!! Ser kjempe bra ut :) Hvordan er skolen??

    SvarSlett
  4. åååå kikkiii <3 jeg savner deg!! men det ser ut som at du har det veldig braaa da <3<3

    SvarSlett
  5. Que barbara Kikki, te la vas a pasar bien padre! Aqui vamos a tener una junta de "Fossummødrene" para consolar a tu mami. Saludos de una de tus "tias" en Fossum(ji, ji). Beso, Karina

    SvarSlett
  6. åååå det ser bra ut!!! koooooos deg videre <3

    SvarSlett