tirsdag 23. august 2011

MELKESJOKOLADE

Idag har jeg lært min vertsbror ett meget viktig ord, MELKESJOKOLADE!!!!! De fikk også smake ett lite stykke norge, og ja, de elsket det! hvem gjør vel ikke det? så til alle der hjemme i Norge er det bare å sende meg mer MELKESJOKOLADE.


Idag dro vi en tur til Villa Maria, som ligger 1 time unna. Vertssøster bodde der sammen med noen venner, men hun drar snart til USA, så hun måtte hente tingene sine. Hun er veldig flink til å lære meg spansk, så vi øvde litt i bilen. Jeg forstår mer og mer for hver dag, men det er fortsatt vanskelig å snakke...  Men de synes jeg har lært veldig mye på 3 dager (STOLT!!)


Siden kameraet mitt nekter å samarbeide kan dere få se bilder senere. Her er heller ett bilde av mine amigas som jeg savner hver eneste dag. Takk Gud for skype!! Idag fikk værtsbror møte Elise på skype. Det var veldig underholdene.
Og for dere som lurer (pappa kanskje?) så begynner jeg på skolen på fredag eller mandag... Så alt er bra her i Còrdoba, selvom det er kaldt og jeg er forkjøla. Håper dere har det bra i Norge (aka Jorge, Noruega, Norguea, Norway, Norggg)

CIAO!! Nos hablamos pronto! Jeg lover.

1 kommentar:

  1. Det høres veldig bra ut! Send adressen din, så kaaanskje vi sender melkesjokolade ;) Jeg sendte det til venninnen min i Mexico, men den hadde fortsatt ikke kommet frem etter tre måneder.. Men du har jo god tid ;)
    Klem stesøss

    SvarSlett