mandag 19. september 2011

Mañana Mañana

HOLA!


Tja, la meg fortelle hva som foregår i mitt Argentinske liv for tiden. Jo, først til overskriften, Mañana mañana. (dedikert til deg, JennyVille bare si at Argentinere... De er så treige. Tid har liksom ingen betydning. Skal man møtes kl. 20, så må man regne med å vente ca. 1 time. Noen ganger kan dette gå meg litt på nervene, siden jeg er en ganske veldig meget utålmodig person.

Jeg må jo faktisk tilpasse meg ett helt nytt liv her nede. Men, det går så fint så. Har allerede blitt vandt til at i Argentina er det vanlig å sove i timene på skolen. Det finnes ikke noe som heter anmerkinger her.
Denne uken har vi olimpiadas. Det er en uke med bare sport, og ingen vanlige timer. Trinnene konkurrerer mot hverandre, og det er ganske gøy og stemnigen er WOHO PÅ TOPP! de er gale som vanlig, hyler og skriker og har trommer og ja.. Argentina, te quiero!


 

Og her får dere se litt bilder av min fantastiske skole



En hilsen fra utvekslingsstudentene i fjor. Jeg er den eneste Norske her i år.


Søteste døren på skolen


På onsdag 21.09 er det dia de primavera = VÅREN STARTER! = FIESTA! i tilegg er det også dia de estudiante (student's day) så enda en grunn til å feire. Alle ungdommer drar til ett sted som er ca. 2 timer unna, og dit skal jeg også. Jeg drar imorgen og kommer hjem på torsdag, så vi snakkes da! Chau chauu! 

1 kommentar:

  1. MAÑANA! takk for det kikki, you made my day <3

    SvarSlett